Daarin kwam een koppel aan bod die vertelden over hun verlies van hun pasgeboren zoon. Ze vertellen in hun filmpje hoe Ine, pastor in het UZ Gasthuisberg in Leuven, hun begeleidde na het verlies van hun baby.
In het filmpje kan je duidelijk enkele reacties zien van
het koppel. bijvoorbeeld wanneer Jeroen verteld over de misvormingen die hun
zoon had en waardoor hij stierf, kan je zien dat Annelies het zeer moeilijk
heeft om haar emoties te bedwingen. Ook merk je later in de video dat beide
ouders het heel moeilijk hebben. Wat ook heel normaal is wanneer m’n een pasgeboren
baby verliest.
Ik koos voor dit filmpje omdat het me aansprak. Enkele
jaren geleden verloor mijn tante haar pasgeboren baby ook. Ik zag hoe mijn
tante daaraan leidde, en hoe ze de dag van vandaag nog steeds in stilte leidt.
Dit filmpje kan u bekijken via deze link:
http://www.tvzorg.be/v/afscheid-van-pasgeboren-leven/
Het siert jou dat je het verlies van de baby van je tante hierbij betrekt !
BeantwoordenVerwijderenDit moet inderdaad voor haar en voor jouw familie een moeilijke periode geweest zijn !
Leuk dat je een filmpje hebt gezocht ivm met mens & lijden !
Groetjes
Kim
Beste Kim
BeantwoordenVerwijderenDit was inderdaad een heel moeilijke periode voor ons.
Bedankt voor je reactie!
Groetjes
Emma