Eerst een vooral vind ik het aller belangrijkste een familie hebben. Familie is er om je te
begeleiden en op te voeden tot een volwassen mens. Familie is er om je te
steunen in je doelen en in moeilijke dagen.
Ook is vriendschap
heel belangrijk . mensen waarop je kan rekenen en waarbij je terecht kan mijn
je persoonlijke problemen.
Maar ook liefde
is belangrijk. liefde krijgen, maar ook liefde geven. Want iedereen heeft
iemand nodig om zich aan te hechten.
Maar wat ook zeer belangrijk is, en wat mensen soms vergeten
is een goeie gezondheid. Hoeveel mensen
sukkelen vandaag de dag niet met ziekten en vooral kanker.
Wat
is geluk voor mij?
Geluk is voor mij…· blij zijn met hetgeen je hebt,
· genieten van elke seconde van het leven,
· tevreden zijn met de mensen die er voor je zijn.
Want het leven is kort. Dus geniet ervan!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten